Witaj.
Dosyć długo powoziłem mercedesa, co prawda nie 190 a 124 i nie z silnikiem 2,0 a 2,3.
Róznica jednak między tymi dwoma jest praktycznie żadna jesli chodzi o silniki - oba to M102.
Zasada jest jedna - ze względu na rodzaj wtrysku K-Jet tego silników M102 i M103 się nie "gazuje".
Każdy poprawny instalator LPG odradza montaż w tych silnikach.
LPG świetnie sie sprawdza w silnikach montowanych po 1993 roku - 2,2 i 3,2 litra.
/niestety nie występowały w MB W201 czyli tzw 190.
Tak jak pisze przedmówca - popróbuj z nowym parownikiem - może cos wskrzesisz, ale cudów nie oczekuj. Wymień świece i przewody WN.
szczerze polecam formu MB :
oraz /może nawet lepsze:
skarbnica wiedzy.
pozdrawiam
raski
Dosyć długo powoziłem mercedesa, co prawda nie 190 a 124 i nie z silnikiem 2,0 a 2,3.
Róznica jednak między tymi dwoma jest praktycznie żadna jesli chodzi o silniki - oba to M102.
Zasada jest jedna - ze względu na rodzaj wtrysku K-Jet tego silników M102 i M103 się nie "gazuje".
Każdy poprawny instalator LPG odradza montaż w tych silnikach.
LPG świetnie sie sprawdza w silnikach montowanych po 1993 roku - 2,2 i 3,2 litra.
/niestety nie występowały w MB W201 czyli tzw 190.
Tak jak pisze przedmówca - popróbuj z nowym parownikiem - może cos wskrzesisz, ale cudów nie oczekuj. Wymień świece i przewody WN.
szczerze polecam formu MB :
oraz /może nawet lepsze:
skarbnica wiedzy.
pozdrawiam
raski
)
, Octavia IIFL TDI 1,9 Ambiente
no i żywotność żarówki znacznie wzrosła.
niestety nie mam tyle kasy żeby VCDSa kupić, a tego VAG commandera mam, jeśli ktoś mógłby mi pomóc w tym temacie, najlepiej krok po kroku co i jak.
Komentarz